Danmarks største ostehandel - på nettet

Pressemeddelelse juli 5, 2006 Helse

På adressen www.net-ost.dk findes Danmarks største udbud af oste på nettet. Både gode danske oste, samt et stort og spændende udvalg af udenlandske specialoste kan fra net-butikken bestilles direkte hjem til døren.

Ulvedal Ost har siden 1986 drevet engroshandel ost og specialiteter. Her har vi et fortræffeligt modnings rum, hvor alle skæreoste ligger og modner på træhylder i den rigtige temperatur og den rigtige luftfugtighed. ”Vores modningsrum, er selve grundstenen i den gode smag”, fortæller indehaver John Skovdall Mathiasen og tilføjer, ”uden denne vigtige proces, havde vores produkter ikke den rigtige smag og konsistens som er så vigtig for alle der nyder ost. Alle gjorde tidligere sådan, men som tiden er gået og de store er blevet meget større, så er denne modningsform i dag en sjældenhed, som vi værner om for smagens skyld”. Grundideen fra modning af oste kan i øvrigt sagtens overføres til andre specialiteter. ”i det hele taget, betyder en ordentlig omgang med råvaren, at smagen i sidste bliver en større oplevelse.

Nu også på nettet
Nu har kunder fra hele landet mulighed for at smage et godt stykke ost uden det koster en formue. Vi har egen import fra hele Europa og sælger vores oste til absolut gode priser. ”Hver gang vores produkter, når ud til en forbruger, er vi med til at bygge bro til den gode smag og den rigtige oplevelse”, siger John Skovdall Mathiasen. Med net-ost.dk behøver ingen nu at nøjes med ”industri-oste”, der er masseproduceret og som aldrig kan udvikle den gode smag af godt håndværk.

Lækre udenlandske oste
Net-ost.dk har et stort og spændende sortiment hvor bl.a. Italienske og Spanske oste har vist sig at byde på lækre overraskelser. Vi har fundet et godt mejeri i Andalusien, hvor ostene lagrer og modner i olivenolie. Et spændende kapitel i en smagsfuld verden. Fra Italien findes der mange klassiske oste og også nyheder som net-ost.dk nu giver danskerne mulighed for at smage.

Lave priser
Vores prisniveau er i den billige ende så alle kan være med. Vi satser på mange ekspeditioner, i stedet for den rendyrkede specialforretning, med høje priser og få varenumre. På net-ost.dk er filosofien klar: Den rigtige vare, til den rigtige pris smager godt.

”Vi glæder os til at følge udviklingen på net-ost.dk”, slutter John Skovdall Mathiasen og smiler som en mus i en ostebutik.

Ideen med net-ost.dk er enkel og god. Du klikker med musen og ostene er allerede på vej til dig. Net-ost.dk sender kølekasser ud over hele landet ugens første 4 dage og kunderne modtager dem allerede dagen efter. Online og lige til døren som de siger hos Ulvedal Ost.

På net-ost.dk finder du ligeledes tips om udskæring, opbevaring og en god beskrivelse af de forskellige varer.

God fornøjelse

Helse